Support & vidareutveckling

Oavsett om det är Sigma som infört systemet, eller om du har ett system
sedan tidigare, är Care lösningen för support och vidareutveckling.

Vår strävan är att ert system hela tiden ska öka i värde i er
verksamhet. Med Care får du nöjdare användare och ett
kontinuerligt ökat värde av systemet i verksamheten.

I Care för underhållssystem ingår ↓

  • Flexibel omfattning, från stöd per timme när det behövs, till att Sigma tar ett helhetsansvar.
  • Flexibla SLA-nivåer, upp till 24/7 i Sigmas egen Service Desk i Sverige.
  • Applikationsdrift om kunden önskar.
  • Kvalificerad Service Management.
  • Stöd i hur ni använder systemet på bästa sätt.
  • Lösning av eventuella supportärenden.
  • Lösning av problem med systemet och uppgradering till nya versioner.
  • Vidareutveckling av systemet.
  • Robusta ITIL baserade ITSM-processer.
  • Möjlighet att integrera med PM3.
  • Årliga inspirationsdagar där Sigma proaktivt visar på nya möjligheter att använda systemet eller ny teknik.

care_diagram-2